Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΚΕΣΕΛ: Ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΕ ΠΙΣΩ


Ο Μάρκο Κέσελ χρέωσε την κακή του χρονιά στον τραυματισμό του, που τον έθεσε εκτός μάχης για 1,5 μήνα, όπως εξήγησε, τονίζοντας ότι η μεταγραφή του στον Ολυμπιακό ήταν «καλή κίνηση» και ευχήθηκε να κατακτήσει ένα τρόπαιο με την εθνική Σερβίας.

Αρχικά ο Σέρβος φόργουορντ σε ΜΜΕ της πατρίδας του δήλωσε:

«Οι εντυπώσεις μου από την περασμένη σεζόν είναι ανάμεικτες. Σε κάθε περίπτωση η μεταγραφή μου στον Ολυμπιακό ήταν καλή κίνηση για μένα. Αγωνίστηκα για πρώτη φορά στην Euroleague, είχα αρκετό χρόνο συμμετοχής κι έπαιξε δίπλα σε μεγάλους παίκτες. Όλα πήγαν εξαιρετικά, αλλά μετά είχα έναν τραυματισμό στον αστράγαλο και έμεινα εκτός δράσης για ενάμιση μήνα».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα ματς με τον Παναθηναϊκό:

«Είναι το μεγαλύτερο ντέρμπι της Ευρώπης, από όποια άποψη και να το πάρει κανείς. Από ποιότητα, αντιπαλότητα, ατμόσφαιρα ανάμεσα στους οπαδούς των δύο ομάδων… Κάθε ματς ήταν μία διαφορετική ιστορία, δύσκολο να το περιγράψεις. Είναι πολύ όμορφο να συμμετέχεις σε ένα τέτοιο παιχνίδι. Δεν χρειάζεται να πούμε κάτι για το ρόλο των διαιτητών».

Κατόπιν, αναφέρθηκε και στην εθνική ομάδα της Σερβίας:

«Στόχος από τη στιγμή που ανέλαβε ο Ντούσαν Ίβκοβιτς την ομάδα ήταν η πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. Θα είναι μεγάλη επιτυχία και το Eurobasket της Λιθουανίας είναι η πρώτη ευκαιρία να τα καταφέρουμε. Όπως όλα τα μέλη της ομάδας, θέλω πολύ να παίξω στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Θα δώσουμε τα πάντα και με το ίδιο πάθος που είχαμε μέχρι τώρα. Για μένα ήταν ένα φανταστικό τουρνουά το Mundobasket της Τουρκίας και ο κόσμος ακόμη θυμάται κάποιες στιγμές από εκεί. Τώρα όμως θέλω να πετύχω περισσότερα και να κάνω ότι δεν πέτυχα στον Ολυμπιακό. Ένα τρόπαιο θα ήταν όνειρο για αυτή τη γενιά της εθνικής Σερβίας».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :