Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΜΑΥΡΟΓΕΝΙΔΗΣ: ΞΕΦΕΥΓΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ …ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!


Σύμφωνα με τον Δημήτρη Μαυρογενίδη καμία ομάδα δεν μπορεί να συναγωνιστεί τον Ολυμπιακό.

Συνέντευξη στην εφημερίδα «Εξέδρα» παραχώρησε ο παλαίμαχος άσος του Ολυμπιακού και έκανε συγκρίσεις του τωρινού Ολυμπιακού με του παρελθόντος, ενώ δεν παρέλειψε να αναλύσει το μέλλον των ερυθρολεύκων.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Έχει αρχίσει να ξεφεύγει ο Ολυμπιακός, τι να λέμε τώρα… Αυτό το βλέπει και το διαπιστώνει ο καθένας, ανεξαρτήτως χρώματος και συλλογικών προτιμήσεων. Ότι ο Ολυμπιακός τα τελευταία χρόνια και πολύ περισσότερο τώρα έχει αρχίσει να κάνει βήματα μπροστά από τις άλλες ελληνικές ομάδες, και θα είναι μόνος του στο παιχνίδι. Παίρνει συνέχεια παίκτες, έχει καλό προπονητή, σταθερή διοίκηση και γήπεδο. Όλα αυτά είναι στοιχεία που τον κάνουν πολύ δυνατό και δεν βλέπω ότι κάποια άλλη ομάδα μπορεί να τον συναγωνιστεί».
Ναι, αλλά αυτό δεν είναι καλό για το ποδόσφαιρο:

«Και βέβαια δεν είναι καλό, γιατί για να μπορέσεις να κάνεις κάτι καλό στην Ευρώπη, θα πρέπει να έχεις και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και να υπάρχουν ομάδες να σε κοντράρουν. Ο Ολυμπιακός αυτή τη στιγμή είναι μόνος του και θα συνεχίσει να παίρνει το πρωτάθλημα. Έχει παίκτες που κάνουν τη διαφορά, αλλά βλέπω και τη διάθεση να ενισχυθεί η ομάδα ακόμη περισσότερο».
Πιστεύεις ότι η σταθερή διοίκηση είναι σημαντικό στοιχείο στη δυναμική του Ολυμπιακού;

«Φυσικά και αυτό είναι το πρώτο πράγμα. Βλέπουμε τι γίνεται στις άλλες ομάδες και τι προβλήματα υπάρχουν. Ο Ολυμπιακός ήταν τυχερός για το ότι βρέθηκε ένας άνθρωπος μετά τον Σωκράτη Κόκκαλη να αναλάβει και μάλιστα σε δύσκολες εποχές. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να βάλει χρήματα και να κάνει καλές μεταγραφές. Αλλά πιστεύω ότι η απόφαση να πάρει τον Βαλβέρδε προπονητή και να καταφέρει να τον κρατήσει είναι το ίδιο σημαντική. Θα πρέπει κάποια στιγμή να υπάρχει ένας μόνιμος προπονητής, γιατί οι συνεχείς αλλαγές δεν κάνουν καλό και δεν μπορείς να στήσεις μία ομάδα έτσι. Στον Ολυμπιακό δυστυχώς οι προπονητές όλα αυτά τα χρόνια άλλαζαν εύκολα και αυτό δεν ήταν καλό. Μακάρι να αλλάξουν τα πράγματα, αν και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να μείνει ο Βαλβέρδε και τα επόμενα χρόνια με αυτά που ακούω και διαβάζω».
Υπάρχει η διάθεση για ελληνοποίηση της ομάδας και αυτό είναι κάτι που ενδιαφέρει πολύ τη διοίκηση. Είναι εφικτό;

«Θα είναι ότι καλύτερο μπορεί να γίνει, γιατί και εγώ, όπως και όλος ο κόσμος, πιστεύω ότι δεν μπορεί να βλέπει μία ενδεκάδα με τόσους ξένους και δυο τρεις Έλληνες. Το θέμα είναι αν υπάρχουν τέτοιοι παίκτες, γιατί η φανέλα του Ολυμπιακού είναι βαριά.

Και αυτοί που θα έρθουν πρέπει να μπορούν να αντέξουν τέτοιο βάρος. Στην εποχή της κυριαρχίας και όταν ξεκινήσαμε να παίρνουμε τα πρωταθλήματα, ήρθαν στην ομάδα πολλοί και καλοί Έλληνες και έτσι μπήκαν οι βάσεις. Τώρα η αλήθεια είναι ότι οι Έλληνες παίκτες που μπορούν να παίξουν σε μεγάλη ομάδα δεν είναι πολλοί, αλλά και αυτοί που αξίζουν περισσότερο έχουν φύγει στο εξωτερικό. Καλό θα είναι πάντως να έρθουν κάποια παιδιά, και μαζί με τους Τοροσίδη, Αβραάμ, Μανιάτη και κάποιους από τους νέους που υπάρχουν, να μπουν οι βάσεις για μία ακόμα πιο δυνατή ομάδα».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :