Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΝΤΡΑΓΚΟΥΤΙΝΟΒΙΤΣ: ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ Ο ΦΕΪΣΑ…


Ο Ίβιτσα Ντραγκουτίνοβιτς μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την αξία του Λιούμπομιρ Φέισα, ο οποίος τόνισε πως το μέλλον ανήκει στον 22άχρονο μέσο που προβάρει τα… «ερυθρόλευκα».

Ο 35άχρονος αμυντικός της Σεβίλλης, μιλώντας στην εφημερίδα «Γαύρος», έπλεξε το εγκώμιο του Φέισα ενώ αναφέρθηκε και στον σοβαρό τραυματισμό του συμπατριώτη του, ο οποίος τον άφησε εκτός αγωνιστικής δράσης για 13 μήνες.

Ο Ίβιτσα Ντραγκουτίνοβιτς, ο οποίος βρίσκεται διακοπές με τον Μάρκο Πάντελιτς δήλωσε:

«Είναι πολύ καλός ποδοσφαιριστής. Μπορεί να κυκλοφορήσει την μπάλα στο κέντρο και αυτό είναι καλό. Είχε βέβαια ένα σοβαρό τραυματισμό, αλλά τώρα είναι έτοιμος. Πριν τον τραυματισμό του, ήταν ένας από τους κορυφαίους της Παρτιζάν και ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της Σερβίας».

Όσο για την πίεση που υπάρχει στον Ολυμπιακό:

«Είναι δεδομένο πως στον Ολυμπιακό η πίεση είναι μεγαλύτερη. Παίζει Champions League ο Ολυμπιακός και πάει για το πρωτάθλημα πάντα. Ωστόσο και ο Φέισα παίζει σε ομάδα η οποία πρωταγωνιστεί. Δεν θα έχει πρόβλημα άγχους. Στον Ολυμπιακό θα είναι διαφορετικά τα πράγματα, αλλά θα συνηθίσει».

Τέλος, ο διεθνής άσος μίλησε για τον τραυματισμό του Λιούμπομιρ Φέισα:

«Ο Φέισα είναι ένας νέος παίκτης. Έχει πολύ ταλέντο και όλοι στην Σερβία μιλούσαν με τα καλύτερα λόγια για εκείνον. Έχει όλο το μέλλον μπροστά του. Ο τραυματισμός του ανήκει στο παρελθόν. Θα είναι δυνατός του χρόνου και θα βρει τον εαυτό του».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :