Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΑΪΝΣ: ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΗΡΩΑΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, ΑΛΛΑ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ


Για τη νέα σελίδα που άνοιξε στην καριέρα του, παίρνοντας μεταγραφή στον Ολυμπιακό, μίλησε στο "sday.gr", ο Κάιλ Χάινς.

«Ο στόχος μου δεν είναι να γίνω ο ήρωας ή ο καλύτερος παίκτης του Ολυμπιακού, αλλά η ομάδα να γίνει η καλύτερη. Αυτό επιδιώκω. Να παίζουμε ομαδικά και καλά και να βοηθάω τους συμπαίκτες μου», τόνισε μεταξύ άλλων, ενώ εξήγησε και τον τρόπο να… διαλύσει τους αντιπάλους του.

Αναλυτικά η συνέντευξη του νεοαποκτηθέντα άσου του Ολυμπιακού:

- Πως είναι τα πράγματα στην ομάδα για σένα;

«Μέχρι τώρα όλα είναι εξαιρετικά. Διασκεδάζω που είμαι εδώ, που παίζω σε αυτή την ομάδα. Ο Ολυμπιακός έχει μεγάλη παράδοση, μεγάλη ιστορία. Χαίρομαι που είμαι εδώ και είμαι μέλος αυτού του συλλόγου».

- Βρήκες αυτά που περίμενες;

«Συνειδητοποίησα την περηφάνια που νιώθει κανείς και τι σημαίνει να είσαι στον Ολυμπιακό. Αυτό το είδα μέσα από τους οπαδούς, τους ανθρώπους, τους παίκτες, τους προπονητές του συλλόγου. Η οργάνωση είναι άριστη και είμαι πολύ περήφανος που είμαι σε αυτή την ομάδα».

- Ο Ολυμπιακός έχει δώσει τα πρώτα του φιλικά. Πως βλέπεις την ομάδα; Την πιστεύεις; Θα πάει καλά φέτος;

«Πιστεύω στην ομάδα. Έχουμε πολλές πιθανότητες. Ακόμη είναι νωρίς, θα έχουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον, έχουμε πολλούς νέους παίκτες και ακόμη προσπαθούμε να διαμορφώσουμε την ομάδα. Οι προπονητές προσπαθούν να το κάνουν αυτό και έχουν κάποια πράγματα να διορθώσουν. Θα έχουμε μια πολύ παραγωγική χρονιά. Αυτή τη στιγμή, όμως, βρισκόμαστε στην προετοιμασία. Χρειαζόμαστε χρόνο και πρέπει να είμαστε υπομονετικοί».

- Στα φιλικά πραγματοποιείς εξαιρετικές εμφανίσεις. Πώς καταφέρνεις να τα βάζεις με ψηλότερους παίκτες από σένα και να τους κερδίζεις;

(Γελάει) «Αυτό είναι κάτι που έκανα σε όλη μου τη ζωή. Δε νομίζω ότι θα μεγαλώσω άλλο, ή θα γίνω ψηλότερος! Είναι κάτι που έχω μάθει να κάνω. Χρησιμοποιώ τη δύναμή μου, την ταχύτητά μου, τα γερά πατήματα που έχω. Προσπαθώ να κάνω διαφορετικά πράγματα για να ξεγελάω τους αντιπάλους και να τους ξεπερνάω. Μέχρι στιγμής αυτό που κάνω είναι πολύ αποδοτικό».

- Υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο μυστικό γι’ αυτό;

(Γελάει) «Μακάρι να μπορούσα να σου πω, μακάρι να ήξερα. Απλά παίζω σκληρά, με αυτοπεποίθηση και αποφασιστικότητα και όπως είπα αυτό είναι πολύ αποδοτικό και ελπίζω να συνεχιστεί».

- Νιώθεις ήρωας;

«Όχι, δεν είμαι ήρωας. Δε νιώθω έτσι. Προσπαθώ να κάνω κάτι καλό στην καριέρα μου και να πετυχαίνω τους στόχους που θέτω. Δε νομίζω ότι είμαι ήρωας».

- Πιστεύεις ότι μπορείς να γίνεις ο ήρωας του Ολυμπιακού; Ο καλύτερος παίκτης;

«Ο στόχος μου δεν είναι να γίνω ο ήρωας ή ο καλύτερος παίκτης του Ολυμπιακού, αλλά η ομάδα να γίνει η καλύτερη. Αυτό επιδιώκω. Να παίζουμε ομαδικά και καλά και να βοηθάω τους συμπαίκτες μου».

- Έχεις παίξει εναντίον του Ολυμπιακού. Τι είναι αυτό που πρέπει να αλλάξει η ομάδα για να γίνει καλύτερη και να κερδίσει την Ευρωλίγκα και το ελληνικό πρωτάθλημα που τα προηγούμενα χρόνια δεν μπορούσε;

«Δε νομίζω ότι πρέπει να αλλάξει πολλά. Ο Ολυμπιακός έτσι και αλλιώς ήταν επιτυχημένος. Στην Ευρωλίγκα, στο πρωτάθλημα, ακόμη και αν δεν τα κατέκτησε. Δύο χρόνια πριν έφτασε στον τελικό της Ευρωλίγκας και πέρσι στις 8 καλύτερες ομάδες. Μικρές λεπτομέρειες χωρίζουν Παναθηναϊκό από Ολυμπιακό και πάνω σε αυτές πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί σαν ομάδα. Αν παίξουμε ομαδικά, στο τέλος θα πετύχουμε τους στόχους μας».

- Πιστεύεις ότι αυτός ο χρόνος θα είναι και ο τυχερός για τον Ολυμπιακός και θα κερδίσει όλους τους τίτλους;

«Το ελπίζω. Για μένα αυτό θα ήταν το ιδανικό. Αυτή τη στιγμή δεν το σκεφτόμαστε αυτό. Ο κύριος στόχος μας είναι να πάρουμε τίτλους και κυρίως το πρωτάθλημα. Αυτή τη στιγμή, όμως, κοιτάμε μέρα με τη μέρα. Ο στόχος μας είναι να γινόμαστε καλύτεροι κάθε μέρα, μέσα από τις προπονήσεις και να είμαστε καλύτεροι από χθες. Αν το κάνουμε αυτό, θα έχουμε επιτυχίες».

- Τι πρέπει να κάνει ο Ολυμπιακός για να ξεπεράσει τον Παναθηναϊκό;

«Πρέπει να παίζουμε σκληρά, δυνατά και ομαδικά. Τα παιχνίδια ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό είναι μεγάλη υπόθεση εδώ. Εμείς κυνηγάμε τον Παναθηναϊκό, αφού είναι ο πρωταθλητής Ευρώπης και Ελλάδας και οι αγώνες απέναντί του είναι πολύ σημαντικοί. Για να καταφέρουμε να τον ξεπεράσουμε πρέπει να βελτιωνόμαστε κάθε μέρα για να πετύχουμε τους στόχους μας».

- Ο Ολυμπιακός έχει πολλούς νέους παίκτες. Πόσο εφικτό είναι να βρει τη χημεία του σύντομα;

«Είναι πολύ καλό που έχουμε νέους παίκτες. Οι νέοι είναι “διψασμένοι”. Θέλουν να πετύχουν. Θέλουν να φτάσουν σε υψηλό επίπεδο και αυτό είναι που έχουν όλοι στην ομάδα. Το να βρούμε την κατάλληλη χημεία δεν θα είναι δύσκολο και αυτό θα γίνει μέσα από τις προπονήσεις, αλλά σίγουρα θέλει χρόνο».

- Θα κερδίσει ο Ολυμπιακός το πρωτάθλημα αυτή τη χρονιά, μια και έχει να το κατακτήσει από το 1997;

«Αυτός είναι ο στόχος μας. Δεν προπονείσαι για να βγαίνεις δεύτερος ή τρίτος. Αυτό που θέλουμε είναι να αγγίξουμε την κορυφή και να πάρουμε το πρωτάθλημα».

- Ένα μήνυμα για τους φιλάθλους του Ολυμπιακού.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν και να αγωνιστώ σε επίσημους αγώνες με τα ερυθρόλευκα της φανέλας του Ολυμπιακού. Θα παίξουμε σκληρά, θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και θα προσπαθήσουμε για το καλό της ομάδας».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :