
Η ήττα του Ολυμπιακού στη Βιτόρια, από την Κάχα Λαμποράλ, του στοίχισε μόνο σε βαθμούς, σύμφωνα με το Λάζαρο Παπαδόπουλο.
Τους «ερυθρόλευκους» στεναχώρησε η απώλεια της νίκης απέναντι στη Κάχα Λαμποράλ, κυρίως με τον τρόπο που ήρθε, αφενός, αφετέρου, ο Λάζαρος Παπαδόπουλος προτίμησε να κοιτάξει πιο μπροστά, δηλαδή στην παρακαταθήκη που άφησε ο αγώνας στην «Ιραντιέρ Αρίνα» για τον Ολυμπιακό. Τις εμπειρίες και την εξέλιξη των μικρών μέσω αυτών…
Ο 31χρονος σέντερ σχολιάζοντας στην εφημερίδα "Γαύρος" την αναμέτρηση με τους Βάσκους, αφού ξεκαθάρισε πως:
«Δεν έχει σημασία το αποτέλεσμα, αλλά οι εμπειρίες που αποκομίσαμε».
Στη συνέχεια υποστήριξε ότι:
«Παίξαμε ένα μεγάλο ματς που χάθηκε στον πόντο, έχοντας στη σύνθεσή μας πιτσιρικάδες και νέα παιδιά. Είναι πολύ σημαντικό για μας. Μπορεί να χάσαμε το παιχνίδι, κερδίσαμε όμως κάποιους παίκτες.
Για παράδειγμα τον Κατσίβελη, που έδειξε ότι μπορεί να σταθεί σε υψηλό επίπεδο. Όλα αυτά, είναι παρακαταθήκη για το μέλλον, για την συνέχεια της χρονιάς, όπου σίγουρα αυτές οι προσπάθειες θα έχουν αντίκρισμα».
Ερωτηθείς για την προσωπική του απόδοση, ο Παπαδόπουλος επεσήμανε πως:
«Είναι συνδυασμός του ότι υποχωρούν οι πόνοι στη μέση και βρίσκω παράλληλα τον ρόλο μου στην ομάδα. Δεν χρειάζεται αυτή την περίοδο να είμαστε στην καλύτερη φόρμα μας. Αν συνέβαινε αυτό θα ήταν τελείως λάθος. Συνήθως, όποιες ομάδες ξεκινούν δυνατά, στη συνέχεια «ξεφουσκώνουν». Το σημαντικό είναι βήμα-βήμα να ανεβάζουμε την απόδοσή μας και το θετικό είναι ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης».
Η ήττα στη Βιτόρια, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου σημαίνει και την απώλεια της πρώτης θέσης στον όμιλο της Ευρωλίγκας, ωστόσο ο έμπειρο σέντερ του Ολυμπιακού, υπογράμμισε χαρακτηριστικά πως:
«Σκοπός δεν είναι η πρώτη θέση του ομίλου, αλλά να τερματίσουμε πρώτοι στο τέλος. Αν είχαμε στόχο την πρωτιά στους ομίλους, θα ήταν λάθος. Θα είχαμε κάνει εντελώς διαφορετική προετοιμασία. Τώρα εμείς δουλεύουμε με διπλές προπονήσεις, ψάχνουμε να βρούμε την «χημεία» μας και όλα αυτά θα βγούνε στη συνέχεια».
Τους «ερυθρόλευκους» στεναχώρησε η απώλεια της νίκης απέναντι στη Κάχα Λαμποράλ, κυρίως με τον τρόπο που ήρθε, αφενός, αφετέρου, ο Λάζαρος Παπαδόπουλος προτίμησε να κοιτάξει πιο μπροστά, δηλαδή στην παρακαταθήκη που άφησε ο αγώνας στην «Ιραντιέρ Αρίνα» για τον Ολυμπιακό. Τις εμπειρίες και την εξέλιξη των μικρών μέσω αυτών…
Ο 31χρονος σέντερ σχολιάζοντας στην εφημερίδα "Γαύρος" την αναμέτρηση με τους Βάσκους, αφού ξεκαθάρισε πως:
«Δεν έχει σημασία το αποτέλεσμα, αλλά οι εμπειρίες που αποκομίσαμε».
Στη συνέχεια υποστήριξε ότι:
«Παίξαμε ένα μεγάλο ματς που χάθηκε στον πόντο, έχοντας στη σύνθεσή μας πιτσιρικάδες και νέα παιδιά. Είναι πολύ σημαντικό για μας. Μπορεί να χάσαμε το παιχνίδι, κερδίσαμε όμως κάποιους παίκτες.
Για παράδειγμα τον Κατσίβελη, που έδειξε ότι μπορεί να σταθεί σε υψηλό επίπεδο. Όλα αυτά, είναι παρακαταθήκη για το μέλλον, για την συνέχεια της χρονιάς, όπου σίγουρα αυτές οι προσπάθειες θα έχουν αντίκρισμα».
Ερωτηθείς για την προσωπική του απόδοση, ο Παπαδόπουλος επεσήμανε πως:
«Είναι συνδυασμός του ότι υποχωρούν οι πόνοι στη μέση και βρίσκω παράλληλα τον ρόλο μου στην ομάδα. Δεν χρειάζεται αυτή την περίοδο να είμαστε στην καλύτερη φόρμα μας. Αν συνέβαινε αυτό θα ήταν τελείως λάθος. Συνήθως, όποιες ομάδες ξεκινούν δυνατά, στη συνέχεια «ξεφουσκώνουν». Το σημαντικό είναι βήμα-βήμα να ανεβάζουμε την απόδοσή μας και το θετικό είναι ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης».
Η ήττα στη Βιτόρια, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου σημαίνει και την απώλεια της πρώτης θέσης στον όμιλο της Ευρωλίγκας, ωστόσο ο έμπειρο σέντερ του Ολυμπιακού, υπογράμμισε χαρακτηριστικά πως:
«Σκοπός δεν είναι η πρώτη θέση του ομίλου, αλλά να τερματίσουμε πρώτοι στο τέλος. Αν είχαμε στόχο την πρωτιά στους ομίλους, θα ήταν λάθος. Θα είχαμε κάνει εντελώς διαφορετική προετοιμασία. Τώρα εμείς δουλεύουμε με διπλές προπονήσεις, ψάχνουμε να βρούμε την «χημεία» μας και όλα αυτά θα βγούνε στη συνέχεια».

