
Τα προβλήματα για τον τεχνικό των Νέων του Ολυμπιακού, Σίνισα Γκόγκιτς λύνονται ένα-ένα. Συγκεκριμένα, μετά τον Δημήτρη Διαμαντάκο, είδε στην προπόνηση της Πέμπτης και τον Μανώλη Σιώπη να γυμνάζεται κανονικά με την υπόλοιπη ομάδα.
Ο δεξιοπόδαρος μεσοαμυντικός του Θρύλου από τη στιγμή που ξεπέρασε τον τραυματισμό που τον ταλαιπωρούσε, θα δώσει κανονικά το "παρών" στο ματς του Ολυμπιακού με τον Άρη στη Θεσσαλονίκη στις 12:30.

