
Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης, δεν επαναπαύεται στην επιστροφή των ερυθρόλευκων στην κορυφή και αυτό που τον απασχολεί και φυσικά δεν θέλει με τίποτα να συμβεί είναι μια ενδεχόμενη χαλάρωση της ομάδας του.
Για το λόγο αυτό παραμένει σε ανοικτή γραμμή με τους παίκτες του Θρύλου και χθες πέρασε στους Τοροσίδη, Μανιάτη και Αβραάμ το μήνυμα...
«… δεν έχει τελειώσει τίποτα ακόμη στο πρωτάθλημα. Έχουμε ακόμη επτά ματς και θέλουμε επτά νίκες. Πάμε πολύ καλά, αλλά πρέπει να είμαστε προσγειωμένοι και να συνεχίσουμε έτσι».

