Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

ΠΙΘΑΝΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ Ο ΛΕΤΟ...


Ενδέχεται να αντιμετωπίσει το πρόβλημά του με χειρουργική επέμβαση, ο Λέτο, γεγονός που θα τον θέσει εκτός αγωνιστικής δράσης για διάστημα έως πέντε μήνες!

Σύμφωνα με την εφημερίδα "SportDay", στις τάξεις του ΠΑΟ γνώριζαν εξ αρχής τη σοβαρότητα του προβλήματος του Αργεντινού επιθετικού, αλλά το κράτησαν κρυφό για δύο λόγους... Αφενός γιατί πίστευαν πως με τις κατάλληλες θεραπείες ο παίκτης θα μπορούσε να αποφύγει το νυστέρι και να επιστρέψει δυνατός στη δράση και αφετέρου επειδή ένας σοβαρός τραυματισμός στο γόνατο θα αποτελούσε ανασταλτικό παράγοντα για οποιαδήποτε ομάδα επιχειρούσε να αποκτήσει τον παίκτη το ερχόμενο καλοκαίρι και θα μείωνε δραστικά την τιμή του.

Όπως και να έχει, εντός της ημέρας θα υπάρξει επίσημη ενημέρωση για την κατάστασή του παίκτη και πώς θα αντιμετωπιστεί. Ο Λέτο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, βρίσκεται στην Ιταλία μαζί με τον γιατρό του ΠΑΟ, Παναγιώτη Κουλουμέντα και θα μείνει τουλάχιστον 4-5 εβδομάδες ακόμη εκτός δράσης, ενώ εφόσον κριθεί απαραίτητο να μπει στο χειρουργείο, θα επιστρέψει στη δράση σε πέντε μήνες!

Το πρόβλημα χονδροπάθειας του Λέτο διαγνώστηκε τον Ιανουάριο, όταν μετά το ματς με τον Λεβαδειακό το γόνατο του Αργεντινού μάζεψε υγρό και του έγινε παρακέντηση. Στη συνέχεια ο ποδοσφαιριστής ζήτησε να δει και άλλον γιατρό στην Ελλάδα, καθώς οι ενοχλήσεις συνεχιζόντουσαν, και η νέα διάγνωση έκανε λόγο για πρόβλημα στη μέση που επιδεινώνει τις ενοχλήσεις λόγω χονδροπάθειας...
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :