
Στην τελευταία σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας του ντέρμπι, παρουσία εκπροσώπων των "αιωνίων", του Σάββα Θεοδωρίδη από πλευράς Ολυμπιακού και Δημήτρη Γόντικα από τους "πράσινους", αποφασίστηκε να μείνει ανοιχτή η φυσούνα.
Στη σύσκεψη που έγινε με τους εκπροσώπους της Αστυνομίας, ο πρόεδρος του ΠΑΟ μαζί με τον παράγοντα του Ολυμπιακού αποφάσισαν να μην κλείσει η φυσούνα και μάλιστα, οι φιλοξενούμενοι ζήτησαν να μείνει ανοιχτή μέχρι τους πάγκους.
Οι γηπεδούχοι δεσμεύτηκαν να ανοίξει η φυσούνα μέχρι εκεί που το επιτρέπει ο μηχανισμός της.
Στο ΟΑΚΑ θα βρίσκονται 1.200 αστυνομικοί και τρεις εισαγγελείς.

