
Για την ανατροπή στο Ζηρίνειο και τη νίκη με 3-2 επί του Ηρακλή Κηφισιάς, αλλά και για τον ημιτελικό Κυπέλλου με την ΑΕΚ, μίλησε στην κάμερα του "gavros.gr", η Ράντι Τένεβα.
Αναλυτικά είπε:
«Δεν ξεκινήσαμε καλά ενώ ο Ηρακλής ήταν πολύ ενθουσιασμένος, έβγαλε άμυνες, έκανε ντουμπλάζ».
Για τον Ολυμπιακό σχολίασε:
«Πήραμε εύκολα το πρώτο σετ και μετά κάναμε το καλό μας παιχνίδι στο τέταρτο και το πέμπτο σετ. Ξεκινήσαμε να παίζουμε καλύτερα στο μπλοκ, βγάλαμε άμυνες, τελειώσαμε μπάλες, παίξαμε το καλό μας παιχνίδι και έτσι γυρίσαμε το σετ και το ματς».
Για τον νοκ άουτ ημιτελικό Κυπέλλου της Παρασκευής 23 Μαρτίου στο Ρέντη με την ΑΕΚ, είπε:
«Θα είναι δύσκολο. Ελπίζω να γυρίσει η Σίμανιτς και να έχουμε λύσεις, να μην έχουμε μόνο μία επτάδα. Δεν παίξαμε τίποτα με την ΑΕΚ εκτός έδρας, μακάρι να κερδίσουμε αλλά πρώτα να παίξουμε καλά».

