
Ο εκ των κορυφαίων χθες του Ολυμπιακού, Γιάννης Φουντούλης, μίλησε στο "onsports.gr", για τη νίκη των ερυθρόλευκων απέναντι στην ομάδα που τον ανέδειξε.
«Δεν νομίζω πως η δυναμική της Χίου είναι αυτή! Δεν παίζει το πόλο που μπορεί. Δεν είναι στην αρμοδιότητά μου να πω τι φταίει αλλά σίγουρα μπορεί να παίξει καλύτερα από αυτό που είδαμε σήμερα. Η εμφάνιση της Χίου ωστόσο, δεν μειώνει τη δική μας. Χάρη στη δική μας πολύ καλή απόδοση, ιδιαίτερα στην άμυνα κυρίως στο πάθος που δείξαμε στο συγκεκριμένο κομμάτι, ήρθε η νίκη», είπε αρχικά ο περιφερειακός του Ολυμπιακού, μετά το ματς με τη Χίο.
Στη συνέχεια τόνισε:
«Ο Δεληγιάννης έκανε εξαιρετική εμφάνιση και όλοι μας παίξαμε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Αυτό μας δίνει ώθηση για τη συνέχεια. Δεν πήραμε πρωτάθλημα, ούτε τίποτα με αυτή τη νίκη, εξάλλου την Χίο θα τη συναντήσουμε και στη διεκδίκηση του τίτλου, οπότε δεν πρέπει να την υποτιμήσουμε».
Όσον αφορά τους δικούς του πανηγυρισμούς απέναντι στην ομάδα που τον ανέδειξε, ο Γιάννης Φουντούλης είπε:
«Δεν είχα προσωπικό στόχο. Η Χίος είναι η ομάδα που ξεκίνησα και την αγαπάω αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι. Ήταν μία νίκη σε ένα ντέρμπι και όπως πανηγύρισαν τα παιδιά της Χίου στο Ιωνικό, έτσι κι εμείς πανηγυρίσαμε γιατί η νίκη προήλθε από μία καλή εμφάνιση».

