
Ο Γιάννης Μανιάτης, δεν αγωνίστηκε στο "Γεντί Κουλέ" κόντρα στον ΟΦΗ, με τον μεσοαμυντικό του Ολυμπιακού να τονίζει πως χρειαζόταν ξεκούραση ενόψει Μέταλιστ.
«Χρειαζόμουν αυτή την… ανάσα. Παίζω συνέχει από το ματς της Μασσαλίας και η αλήθεια είναι πως αισθανόμουν κούραση. Ήταν ότι καλύτερο που ξεκουράστηκα σε αυτό το ματς. Η ομάδα έχει πολύ καλό και μεγάλο ρόστερ και μπορεί να αντικαταστήσει κάθε παίκτη. Έτσι είναι οι μεγαλύτερες ομάδες», τόνισε ο ερυθρόλευκος παίκτης.
Στη συνέχεια, ο Μανιάτης αποκάλυψε ότι ούτε εκείνος περίμενε πως θα τα πήγαινε τόσο καλά ως αμυντικός μέσος:
«Με εξέπληξε και εμένα ο τρόπος που έχω μπορέσει και ανταπεξέρχομαι στη θέση του αμυντικού χαφ. Πλέον μου αρέσει να παίζω σε αυτή τη θέση».
Σχετικά με τη Μέταλιστ:
«Έχουμε μάθει κάποια πράγματα για τη Μέταλιστ. Ξέρουμε ότι είναι ομάδα με πολλούς καλούς ξένους παίκτες από τη Βραζιλία και την Αργεντινή. Δεν είναι τόσο εύκολη όσο νομίζουμε και πρέπει να είμαστε σοβαροί και συγκεντρωμένοι για ένα καλό αποτέλεσμα την Πέμπτη (08/03)».

