Ο Ολυμπιακός νταμπλούχος και, όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει τα αποδυτήρια πήραν... φωτιά! Οι ερυθρόλευκοι μαζί με τον Βαγγέλη Μαρινάκη πανηγύρισαν το κύπελλο, ο πρόεδρος αποθεώθηκε και μοίρασε πριμ 200.000 ευρώ.
Τα αποδυτήρια του Ολυμπιακού γέμισαν συνθήματα, με τους παίκτες της ομάδας να πανηγυρίζουν το 25ο κύπελλο στην ιστορία τους. Η κούπα ήταν εκεί, όπως και ο πρόεδρος του Θρύλου, ο οποίος τους μοίρασε πολλά συγχαρητήρια για την μεγάλη επιτυχία και έδωσε πριμ κατάκτησης του τροπαίου που άγγιξε τις 200.000 ευρώ.

