Ο σκόρερ του δεύτερου και νικιφόρου τέρματος του Ολυμπιακού, που έδωσε το Κύπελλο στους ερυθρόλευκους, Νταβίντ Φουστέρ ήταν χαρούμενος για το γκολ της νίκης και τόνισε ότι στα δύο χρόνια που βρίσκεται στην Ελλάδα και στον Ολυμπιακό ήταν ένας τίτλος που του έλειπε.
«Είμαι χαρούμενος - ιδιαίτερα για τον κόσμο μας - για το ότι κερδίσαμε αλλά και για το γεγονός ότι πέτυχα ένα σημαντικό γκολ. Το κατάλαβα ότι είχα παίκτη πάνω μου. Σε ένα τέτοιο παιχνίδι δεν ξέρεις τι θα συμβεί. Προσπαθήσαμε περισσότερο και ήταν σημαντικό που ήρθε αυτό το γκολ. Είναι σπουδαίο γιατί είναι η δεύτερη χρονιά μου και πήρα ισάριθμα πρωταθλήματα. Έλειπε αυτός ο τίτλος», τόνισε ο Φουστέρ.

