Στο μαγαζί όπου εμφανίζεται ο Νίκος Βέρτης θα γλεντήσουν την κατάκτηση του Κυπέλλου οι παίκτες του Ολυμπιακού.
Ο Βέρτης είναι σύμφωνα με δημοσιεύματα η επιλογή των ερυθρόλευκων για το γλέντι του νταμπλ. Οι ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο των νταμπλούχων θα διασκεδάσουν στο κέντρο όπου εμφανίζεται ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Όπως είναι φυσικό κυριαρχεί πολύ μεγάλη ικανοποίηση στους ερυθρόλευκους αλλά και εξαιρετικά μεγάλη διάθεση για... γλέντια!

