Τρίτη 3 Απριλίου 2012

ΜΟΝΤΕΣΤΟ: ΣΑ ΝΑ ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΙΤΛΟΣ


Δεν έκρυψε τη χαρά του για την κατάκτηση του πρωταθλήματος ο Φρανσουά Μοντέστο, λέγοντας μάλιστα ότι αισθάνεται σαν να είναι το πρώτο στην καριέρα του!

Ο Κορσικανός μεσοαμυντικός των ερυθρόλευκων στάθηκε παράλληλα, στη σημασία ότι έχει φτάσει ο σύλλογος τα 39 πρωταθλήματα και έδωσε το σύνθημα για το 40ό:

«Σίγουρα είναι πολύ σημαντικό το 39ο πρωτάθλημα, αλλά για εμένα είναι σαν να έχω κερδίσει το πρώτο πρωτάθλημα στην καριέρα μου, έχει μεγάλη αξία για εμένα και αυτός ο τίτλος».

Εκτός από το 40ό πρωτάθλημα ο Μοντέστο τόνισε πως υπάρχει και το Κύπελλο:

«Είμαστε αρκετά χαρούμενοι που πετύχαμε αυτόν τον στόχο, αλλά το μυαλό μας είναι στο Κύπελλο και θέλουμε να το πάρουμε. Από εδώ και πέρα υπάρχει στο μυαλό μας καλώς ή κακώς και το επόμενο πρωτάθλημα που θα είναι το 40ό».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :