Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗΣ : ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΛΕΓΑ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑΣ


Για όλα όσα ξεχώρισε στην γυναίκα της ζωής του, Βάσω, μίλησε ο Αντώνης Νικοπολίδης σε πρόσφατη συνέντευξη του, στο "hello".

«Κατ΄ αρχάς είναι μια πολύ ωραία γυναίκα. Αυτό που μου έκανε πάντα εντύπωση όταν την έβλεπα, ήταν η υπέρμετρη εμπιστοσύνη στον εαυτό της. Καμιά φορά έλεγα στη γυναίκα μου ότι φτάνει στα όρια της αλαζονείας. Εγώ αυτό δεν το είχα καθόλου. Ήμουν πολύ μετριόφρων και συνεσταλμένος. Ζώντας, λοιπόν, κοντά της, πήρα ακριβώς αυτό που μου έλειπε. Συμπληρώσαμε ο ένας τον άλλον».

Όσο για το τι κρατάει δυο ανθρώπους μαζί; «Κρίση περνάνε όλοι μέσα στη σχέση και αυτό είναι υγιές. Πρέπει να προσέχεις να μην πληγώνεις τον άλλον με τα λεγόμενα σου πάνω σε έναν τσακωμό. Να βλέπεις τη γυναίκα σου σαν ερωμένη πρώτα από όλα, να είσαι ερωτευμένος μαζί της. Πρέπει να εξασφαλίζεις για σένα και τη γυναίκα σου στιγμές», είπε χαρακτηριστικά ο παλαίμαχος τερματοφύλακας του Ολυμπιακού.
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :