
Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Λεονάρντο Ζαρντίμ, εκμεταλλευόμενος την διακοπή του πρωταθλήματος επέλεξε ένα πρόγραμμα για τη σημερινή προπόνηση των ερυθρόλευκων, το οποίο περιλάμβανε αρκετούς τομείς.
Συγκεκριμένα, οι παίκτες του Θρύλου, που έχουν απομείνει στο Ρέντη, ελέω εθνικής, έκαναν σε έντονους ρυθμούς ασκήσεις που αφορούσαν τα τελειώματα των φάσεων και την τεχνική κατάρτιση.
Με δεδομένο, όμως, ότι όλες οι ασκήσεις έγιναν σε υψηλό τέμπο, οι ερυθρόλευκοι δούλεψαν παράλληλα στον τομέα της φυσικής κατάστασης.
Μάλιστα για πρώτη φορά, ο Ντρίσα Ντιακιτέ έλαβε μέρος στο πρόγραμμα της ομάδας, κάνοντας τις ασκήσεις μαζί με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του.

Συγκεκριμένα, οι παίκτες του Θρύλου, που έχουν απομείνει στο Ρέντη, ελέω εθνικής, έκαναν σε έντονους ρυθμούς ασκήσεις που αφορούσαν τα τελειώματα των φάσεων και την τεχνική κατάρτιση.
Με δεδομένο, όμως, ότι όλες οι ασκήσεις έγιναν σε υψηλό τέμπο, οι ερυθρόλευκοι δούλεψαν παράλληλα στον τομέα της φυσικής κατάστασης.
Μάλιστα για πρώτη φορά, ο Ντρίσα Ντιακιτέ έλαβε μέρος στο πρόγραμμα της ομάδας, κάνοντας τις ασκήσεις μαζί με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του.

