Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΕ ΕΝΤΟΝΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΩΝ


Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Λεονάρντο Ζαρντίμ, εκμεταλλευόμενος την διακοπή του πρωταθλήματος επέλεξε ένα πρόγραμμα για τη σημερινή προπόνηση των ερυθρόλευκων, το οποίο περιλάμβανε αρκετούς τομείς.

Συγκεκριμένα, οι παίκτες του Θρύλου, που έχουν απομείνει στο Ρέντη, ελέω εθνικής, έκαναν σε έντονους ρυθμούς ασκήσεις που αφορούσαν τα τελειώματα των φάσεων και την τεχνική κατάρτιση.

Με δεδομένο, όμως, ότι όλες οι ασκήσεις έγιναν σε υψηλό τέμπο, οι ερυθρόλευκοι δούλεψαν παράλληλα στον τομέα της φυσικής κατάστασης.

Μάλιστα για πρώτη φορά, ο Ντρίσα Ντιακιτέ έλαβε μέρος στο πρόγραμμα της ομάδας, κάνοντας τις ασκήσεις μαζί με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του.



Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :