Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΣΤΗ ΣΥΔΝΕΪ Ο ΝΤΕΛ ΠΙΕΡΟ


Η απόφαση που όλοι περίμεναν ανακοινώθηκε πριν λίγη ώρα... Ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο, ο οποίος απασχόλησε έντονα τα ρεπορτάζ του Ολυμπιακού, υπέγραψε στη Σύδνεϊ και θα συνεχίσει την καριέρα του στο πρωτάθλημα της Αυστραλίας.

Ο «Πιντουρίκιο» θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου στις 14.30 για να εξηγήσει τους λόγους της απόφασής του.

Μετά από 19 χρόνια συνεχούς παρουσίας με στη Γιουβέντους, ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο αναγκάστηκε να αποχωρήσει από την αγαπημένη του ομάδα, αφού η διοίκηση των «μπιανκονέρι» δεν του έκανε πρόταση επέκτασης του συμβολαίου του, η οποία έληξε το καλοκαίρι.

Από τη στιγμή που έγινε γνωστό πως ο Ντελ Πιέρο θα αποτελέσει παρελθόν από τη ιταλική ομάδα της οποίας ήταν αρχηγός, τα σενάρια για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του διαδέχονταν το ένα το άλλο. Η Σιόν, η Σαουθάμπτον, ο Ολυμπιακός, ομάδες από τις ΗΠΑ, ακόμα και η Λίβερπουλ, τις τελευταίες ώρες, προσπάθησαν να αποσπάσουν το «ναι» του Ιταλού σούπερ σταρ, αλλά τελικά αυτή που... τον «κέρδισε» είναι η ομάδα του Σύδνεϊ.

Οι Ιταλοί λένε πως ήδη ο Ντελ Πιέρο έχει στείλει υπογεγραμμένο το συμβόλαιό του στη Σύδνεϊ, το οποίο έχει διάρκεια δύο ετών και θα αποφέρει στον ποδοσφαιριστή 1,6 εκατ. ευρώ το χρόνο.

Στις 14.30 ο Ντελ Πιέρο θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου και θα εξηγήσει τους λόγους που τον οδήγησαν να απορρίψει τις προτάσεις από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ και να αποδεχτεί να μετακομίσει στην Αυστραλία, όπου θα γίνει ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης στην - μικρή - ιστορία του πρωταθλήματος της χώρας.



Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :