Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

ΦΟΥΝΤΟΥΛΗΣ : ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΑΙΝΑ 96 ΓΚΟΛ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Ο Γιάννης Φουντούλης αναδείχτηκε και πρωταθλητής Ελλάδας με τον Ολυμπιακό στην Α1 πόλο Ανδρών και κατέκτησε και το έπαθλο Fortnet ως πολυτιμότερος της διοργάνωσης, όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει.

Ο διεθνής περιφερειακός των ερυθρόλευκων μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΟΕ και αναφέρθηκε σε αυτή τη διάκριση και τον τίτλο του πρωταθλητή, ενώ έθεσε και τους στόχους της Εθνικής ομάδας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Βαρκελώνης.

Αναλυτικά:

«Είναι τιμή για εμένα που κέρδισα το έπαθλο Forthnet, το οποίο είναι καθαρά αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς. Χωρίς την προσπάθεια των συμπαικτών μου, δε θα πετύχαινα τα 96 γκολ στο πρωτάθλημα.

Φέτος, στον Ολυμπιακό υπήρξε πολύ καλή λειτουργία, είχα μεγάλη βοήθεια από τους συμπαίκτες μου και, έτσι, καταφέραμε και κατακτήσαμε τους τίτλους στην Ελλάδα, που είχαν ως αποτέλεσμα και τη βράβευσή μου ως ο πολυτιμότερος της χρονιάς.

Τώρα, επικεντρώνομαι στην Εθνική ομάδα και τις υποχρεώσεις μας στο Παγκόσμιο της Βαρκελώνης. Θέλω κι εγώ προσωπικά να συνεχίσω στον ίδιο ρυθμό και να βοηθήσω το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα να φτάσει στους στόχους του».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :