Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Η... ΑΝΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΡΙΒΕΡ ΣΕ ΤΣΟΡΙ!

O Τσόρι Ντομίνγκεζ εισέπραξε την αγάπη και τη λατρεία των οπαδών της Ρίβερ Πλέιτ και στα social media, ενώ μίλησε για το ποδοσφαιρικό του μέλλον.

Στη Ρίβερ Πλέιτ έχουν αρχίσει εδώ και αρκετό καιρό να... αναπολούν τον Τσόρι και η επιστροφή του Φερνάντο Καβενάγκι στην ομάδα μετά από χρόνια άνοιξε την... όρεξη του κόσμου και ίσως και της διοίκησης της Ρίβερ.

Τι έγραψε όμως ο ίδιος ο Ντομίνγκες στο twitter του;

«Είμαι δεμένος με την Ρίβερ Πλέιτ, όμως έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό και είμαι καλά εδώ. Υπάρχει δέσμευση με την ελληνική ομάδα και είναι ξεκάθαρο πως θα μείνω εκεί», ανέφερε για το μέλλον του.

Κατά τα άλλα σχολίασε πως «σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας και τα μηνύματά σας.

Χαίρομαι πολύ που ο Φερνάντο Καβενάγκι (με τον οποίο ήταν συμπαίκτης στην Ρίβερ) γύρισε στο... σπίτι μας. Είναι από τα μεγάλα είδωλα της ομάδας. Χαίρομαι πάντα σε μεγάλο βαθμό όταν μου δείχνετε την στήριξή σας. Είμαι ευγνώμων για τα μηνύματα που μου στείλατε. Όλα αυτά τα κρατάω και σας ευχαριστώ θερμά».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :