Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

ΝΤΟΡΣΕΪ : ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΣΥΜΒΕΙ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...



Ο Τζόι Ντόρσεϊ εξήγησε πως θα κάνει κίνητρο τη ρατσιστική επίθεση σε βάρος του στη Μαδρίτη και πως δεν ήταν η πρώτη φορά.

«Ό,τι έκανε ο συγκεκριμένος, θα το χρησιμοποιήσω ως κίνητρο» είπε λίγες ώρες πριν απ' το Game 2 (21/6, 23:00) της τελικής σειράς της ACB απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης o 31χρονος Αμερικανός σέντερ της Μπαρτσελόνα και πρώην του Ολυμπιακού (2012) και συνέχισε:

«Έχω ξαναδεί τέτοιες εικόνες. Μου 'χει ξανασυμβεί, όταν ήμουν στον Ολυμπιακό. Ο κόσμος προσπαθεί να μπει στο κεφάλι μου και να μου αποσπάσει την προσοχή απ' την αναμέτρηση, ώστε η ομάδα του να 'χει περισσότερες πιθανότητες για τη νίκη».

«Σίγουρα δεν είναι ωραίο, δικέ μου. Αλλά δεν εξαρτάται από εμένα, δε μπορώ να ελέγξω τον κόσμο» κατέληξε.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :