Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

«ΒΟΜΒΑ» ΑΠΟ ΙΜΠΡΑΪΜΟΒΙΤΣ!



Ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς ανακοίνωσε πως σκέφτεται να... αποσυρθεί από την ενεργό δράση όταν λήξει το συμβόλαιό του με την Παρί Σεν Ζερμέν!

Εκπληκτική είναι η πορεία του Ιμπραΐμοβιτς την τελευταία διετία στην Παρί Σεν Ζερμέν με την οποία έχει κατακτήσει τα τελευταία δύο πρωταθλήματα Γαλλίας. Ο Σουηδός επιθετικός, παραχώρησε συνέντευξη στο ESPN τονίζοντας πως θέλει να σταματήσει το ποδόσφαιρο το καλοκαίρι του 2016, όταν και λήγει το συμβόλαιό του με τους πρωτευουσιάνους της Γαλλίας.

«Έχω συμβόλαιο έως το καλοκαίρι του 2016. Θα είμαι στα 34 μου τότε και δεν νομίζω πως θα συνεχίσω σε υψηλό επίπεδο μετά από αυτό. Οπότε η απάντησή μου, είναι πως μάλλον θα σταματήσω και την καριέρα μου», είπε επί του θέματος.

Στη συνέχεια, για το Champions League, είπε: «Νομίζω πως μπορούμε να το κατακτήσουμε. Έχουμε μία καλή ευκαιρία. Η ομάδα έχει φτιαχτεί για να παίζει σε αυτές τις μεγάλες διοργανώσεις. Πρέπει να δουλέψεις σκληρά και να έχεις και την τύχη μαζί σου».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :