Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ... ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ Ο ΕΤΖΙΝΤΙΟ



Για τις διαφορές που έχει συναντήσει στο ουκρανικό ποδόσφαιρο σε σχέση με το βραζιλιάνικο μίλησε ο Ετζίντιο, που αποτελεί ένα από τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα της Ντνίπρο.

«Ήταν δύσκολο να αλλάξω το στιλ μου στην Ουκρανία. Στη Βραζιλία, οι ποδοσφαιριστές είναι πιο τεχνικοί. Αλλά εδώ υπάρχει μεγάλη διαφορά. Στη Βραζιλία υπάρχουν πιο πολλές ντρίμπλες και πάσες, ενώ στην Ουκρανία πιο πολλές επαφές. Μην ανησυχείτε, θα συνηθίσω γρήγορα αυτό το ποδόσφαιρο», ανέφερε ο Ετζίντιο και συνέχισε.

«Σιγά σιγά αρχίζω να μαθαίνω ρώσικα για να καταλαβαίνω τους συμπαίκτες μου. Μου αρέσει επίσης η συνεργασία που έχω με τον Κονοπλιάνκα. Ωστόσο, δεν καταλαβαινόμαστε πολύ. Του λέω απλά, δώσε μου, δώσε μου».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :