
Με ένα ιδιαίτερο τρόπο ευχήθηκε "Χρόνια Πολλά" στον Ολυμπιακό ο Φρανσουά Μοντέστο, ο οποίος κράτησε σε μια κόλλα χαρτί το επετειακό λογότυπο της ομάδας και ανάρτησε τη σχετική φωτογραφία.
Ο Μοντέστο αποτέλεσε μια εκ των πρώτων μεταγραφών του Ολυμπιακού επί προεδρίας Βαγγέλη Μαρινάκη και πάντα η σχέση του με την ομάδα θα είναι ιδιαίτερη.


