Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ Η ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΣΙΚΑΓΟ!



Η ομάδα U-14 της Σχολής μας θα παίξει το Σάββατο 14/3 στον τελικό του σπουδαίου τουρνουά των Chicago Fire με τους San Antonio Raiders.

Νέα επιτυχία για την Σχολή του Ολυμπιακού στο Σικάγο. Η U-14 θα παίξει το Σάββατο 14/3 στον μεγάλο τελικό του φημισμένου τουρνουά των Chicago Fire "Mustang Cup" και θα παλέψει για την κούπα με τους San Antonio Raiders. Ο τελικός θα διεξαχθεί στο Toyota Park, ένα γήπεδο που έχει κατασκευαστεί το 2006 και έχει "φιλοξενήσει" σημαντικά αθλητικά γεγονότα του ποδοσφαίρου, του ράγκμπι και άλλων αθλημάτων! Στη Σχολή μας στο Σικάγο έχει σημάνει... συναγερμός και όλοι προετοιμάζονται για το μεγάλο event του Σαββάτου!

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :