Πέντε ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού κλήθηκαν στην Εθνική Νέων της Ελλάδας για την προετοιμασία της το διάστημα 16 - 18/3 στον Άγιο Κοσμά.
Πρόκειται για τους: Μανώλη Σαλιάκα, Κώστα Τσιμίκα, Κώστα Γαρεφαλάκη, Μιχάλη Ηλιάδη και Ζήση Καραχάλιο.
Έτσι πέντε παίκτες από τον Ολυμπιακό είναι στις κλήσεις του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος της Εθνικής Νέων για το διάστημα της μίνι προετοιμασίας της. Οι ερυθρόλευκοι με αυτόν τον τρόπο συνεχίζουν να τροφοδοτούν τις Εθνικές ομάδες σε όλα τα επίπεδα.


