Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

ΘΡΥΛΟΣ ΓΙΑ... FINAL 4! (PHOTO)



Ιδανικά ολοκλήρωσε την προετοιμασία της ενόψει της αναμέτρησης με τη Ζέντες η γυναικεία ομάδα πόλο του Ολυμπιακού, η οποία επικράτησε 13-11 της πρωταθλήτριας Ουγγαρίας UVSE σε φιλικό που έγινε στη Βουδαπέστη.

Με την καλύτερη δυνατή ψυχολογία θα παραταχθεί η γυναικεία ομάδα πόλο του Ολυμπιακού στη ρεβάνς με τη Ζέντες για τα προημιτελικά της Ευρωλίγκας.

Η νίκη στο πρώτο ματς (10-6) έδωσε… αέρα στα κορίτσια του Χάρη Παυλίδη που ταξίδεψαν απ’ το Σάββατο στην Ουγγαρία, όπως σας έχουμε ενημερώσει, προκειμένου να προετοιμαστούν όσο το δυνατόν καλύτερα για το ερχόμενο παιχνίδι, στο οποίο με νίκη παίρνουν την πρόκριση στο Final-4.

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας τους οι ερυθρόλευκες έδωσαν φιλικό προπονητικού χαρακτήρα κόντρα στην πρωταθλήτρια Ουγγαρίας UVSE, στο οποίο επικράτησαν 13-11, δείχνοντας πολύ καλά δείγματα σε άμυνα, αλλά και επίθεση.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :