Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

ΕΧΕΙ... ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ Ο ΣΚΟΥΡΤΟΠΟΥΛΟΣ



Άδικη και αυστηρή χαρακτήρισε ο Θανάσης Σκουρτόπουλος, προπονητής του Ρεθύμνου, την αποβολή του Βίνσεντ Κάουνσιλ με δεύτερο αντιαθλητικό φάουλ στις αρχές του δεύτερου ημιχρόνου της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ.

Ο Σκουρτόπουλος εξήγησε ότι μετά την αποβολή η ομάδα του έχασε την συνοχή της: «Για εμάς ήταν ένα τεστ για να σταθούμε όσο καλύτερη μπορούμε απέναντι σε μια κορυφαία ομάδα, να δοκιμάσουμε τις δυνάμεις μας. Να δούμε που θα καταλήξουμε. Είχαμε καλή αντίδραση στο πρώτο ημίχρονο, ήταν καθοριστική η αποβολή του Κάουνσιλ. Ήταν άδικη και αυστηρή πιστεύω. Μετά από αυτό εκτιμώ πως χάσαμε τη συνοχή μας. Το συμπέρασμα μετά από αυτό είναι θετικό, ανταποκριθήκαμε και συνεχίζουμε για τα επόμενα ματς».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :