Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ Η ΕΦΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ



Στο... κενό έπεσε η έφεση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός για την ποινή τριών αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών που της είχε επιβληθεί για όσα έγιναν στο ματς με τον Ολυμπιακό.

Χωρίς κόσμο θα υποδεχτεί ο Παναθηναϊκός την ερχόμενη Τρίτη τον ΠΑΟΚ στον πρώτο αγώνα των ημιτελικών των play offs. Το ΑΣΕΑΔ απέρριψε την έφεση των «πράσινων» για την ποινή τριών αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών που τους είχε επιβληθεί για όσα έγιναν στο ντέρμπι με τους ερυθρόλευκους.

Το «τριφύλλι» έχει ήδη εκτίσει τις δύο αγωνιστικές, στους αγώνες με τον Κολοσσό για τον πρώτο γύρο των play offs, θα υποδεχτεί τον ΠΑΟΚ χωρίς κόσμο την Τρίτη, αλλά την Πέμπτη θα υπάρχουν κανονικά φίλαθλοι στο ΟΑΚΑ.

Στις τάξεις του Παναθηναϊκού υπάρχει δυσαρέσκεια για την απόρριψη της έφεσης, καθώς ήλπιζαν σε μείωση της τιμωρίας κατά μια αγωνιστική και ανέφεραν πως για βαρύτερα αδικήματα έχουν φέτος επιβληθεί ελαφρύτερες ποινές.

* Μην κλαίτε άλλο μας κουράσατε!

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :