Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

ΣΤΑ... ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΓΚΙΣΤ Ο ΜΕΝΣΑ-ΜΠΟΝΣΟΥ!



Ένας ακόμη παίκτης της Basket League, βρέθηκε θετικός σε χρήση απαγορευμένης ουσίας. Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται σε δημοσίευμά του το "sport-fm.gr", πρόκειται για τον Ποπς Μενσά-Μπονσού της ΑΕΚ.

Μετά τους Ντουέιν Ντέιβις και Τζέιμς Γκιστ, ένας ακόμη παίκτης της Basket League βρέθηκε θετικός σε χρήση απαγορευμένης ουσίας (αμφεταμίνη), με την συγκεκριμένη περίπτωση να επιφέρει μεγαλύτερες ποινές, σε σχέση με τον Τζέιμς Γκιστ! Πρόκειται για τον Ποπς Μενσά Μπονσού.

Το πρώτο του δείγμα βρέθηκε θετικό σε χρήση διεγερτικής ουσίας και μένει να εξεταστεί και το δεύτερο για να ακολουθήσει η... τιμωρία του από τα αρμόδια όργανα.

Ο Βρετανός άσος, που πρόσφατα είχε νοσηλευτεί με αφυδάτωση, δεν έχει υποπέσει σε ανάλογο παράπτωμα στο παρελθόν, όπως αναφέρει το δημοσίευμα. Επίσης για την ομάδα του, που έχει ολοκληρώσει πλέον τις υποχρεώσεις της, δεν προβλέπονται συνέπειες.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :