Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

ΝΤΕ ΛΑ ΜΠΕΓΙΑ : ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!


Ως έναν τεράστιο σύλλογο, ο οποίος έχει μεγάλη δυναμική στην Ελλάδα και απολαμβάνει το σεβασμό στην Ευρώπη χαρακτήρισε τον Ολυμπιακό ο Αλμπέρτο Ντε λα Μπέγια κατά την παρουσίασή του από τους ερυθρόλευκους.

Παράλληλα, τόνισε ότι έχει έρθει στον Θρύλο με σκοπό να... απολαύσει το ποδόσφαιρο και δήλωσε έτοιμος να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Πάουλο Μπέντο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Είναι χαρά που βρίσκομαι σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο, όπως ο είναι ο Ολυμπιακός. Είμαι λίγο καιρό, όμως έχω καταλάβει ότι έχει πολύ μεγάλη δυναμική στην Ελλάδα και απολαμβάνει το σεβασμό στην Ευρώπη. Ελπίζω να βοηθήσω και να πάει ακόμα καλύτερα στο μέλλον», είπε αρχικά.

Για το γεγονός ότι οι προπονητές τον εμπιστεύονται και του δίνουν θέση στην αρχική εντεκάδα, είπε: «Έχω έρθει με σκοπό να απολαύσω το ποδόσφαιρο και να βοηθήσω. Είναι η πρώτη φορά που αγωνίζομαι εκτός Ισπανίας. Εχω βιώσει την εμπιστοσύνη των προπονητών και ελπίζω να κερδίσω και την εμπιστοσύνη του Πάολο Μπέντο».

Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :