Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΙΣΤΗ ΧΟΥΑΝΤΕΡΣΟΝ ΓΙΑ... ΝΙΚΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ


Ο Σίλβα Χουάντερσον σε ραδιοφωνική του συνέντευξη εξέφρασε την πεποίθησή του πως ο Ηρακλής... μπορεί να πάρει τη νίκη από τον Ολυμπιακό.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Metropolis» ο τερματοφύλακας του Γηραίου είπε:

Για τον αγώνα με τη Λάρισα: «Δεν ήταν άσχημη αρχή για εμένα, με μία ομάδα σαν τη Λάρισα. Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, δεν ήταν κακό το αποτέλεσμα».

Για το μέλλον του Ηρακλή: «Είναι δύσκολο να πω, δεν μπορώ να προβλέψω το μέλλον. Νομίζω ότι ο Ηρακλής έχει καλή ομάδα».

Για το πώς βλέπει την φετινή ομάδα του Ηρακλή: «Νομίζω επειδή η ομάδα είναι δυνατή, είμαστε σαν οικογένεια, παίζουμε μαζί τόσα χρόνια και αυτό είναι καλό για μας».

Για τα οικονομικά προβλήματα του Ηρακλή: «Όσον αφορά στα οικονομικά, δεν είναι δική μου δουλειά. Είναι δουλειά του Καγιούλη και των υπολοίπων».

Για την αντίδραση του Νίκου Παπαδόπουλου μετά τον αγώνα του Ηρακλή με τη Λάρισα: «Μπορώ να πω μόνο για τον εαυτό μου και όχι για κάποιον άλλο. Εγώ δίνω το 100 τοις 100 και το μυαλό μου είναι στον Ηρακλή».

Για το περιστατικό του Κούγια με τον Ντεγκρά: «Είμαι λυπημένος για όλα όσα έγιναν. Υπήρχαν δύο λύσεις. Η Ομοσπονδία πρέπει να πει κάτι γι΄ αυτό. Είμαι λυπημένος: υπάρχει λύση και πρέπει να την δώσει η ελληνική Ομοσπονδία».

Για το τι θα έκανε εκείνος αν ήταν στην θέση του Ντεγκρά: «Αυτό δεν μπορώ να το πω. Δεν έχει γίνει ποτέ κάτι τέτοιο στη ζωή μου και δεν μπορώ να πω κάτι».

Για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό: «Όχι μόνο το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, αλλά όλα τα παιχνίδια είναι δύσκολα. Όλα τα παιχνίδια είναι δύσκολα αλλά πιστεύω την Κυριακή να πάρει καλό αποτέλεσμα ο Ηρακλής. Πιστεύω να κερδίσει την Κυριακή».

Για τον φετινό στόχο του Ηρακλή: «Πιστεύω ότι πρέπει να παίξουμε σκληρά και να κερδίσουμε τα περισσότερα παιχνίδια. Αυτό είναι το πιο σημαντικό για εμάς. Να έχουμε την καλύτερη θέση στο τέλος. Δεν λέω την δεύτερη ή Τρίτη θέση, αλλά τη καλύτερη που μπορούμε».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :