Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

ΜΠΛΕΞΙΜΑΤΑ ΓΙΑ... ΣΙΛΒΑ!


Κατέθεσε ενώπιον των δικαστών ο Μάρκο Σίλβα, που έκανε λόγο για... οργανωμένο σχέδιο με στόχο την καριέρα του.

Στις δικαστικές αίθουσες της πατρίδας του, βρέθηκε ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού, καθώς εξετάστηκε η περίπτωση της αγωγής που είχε καταθέσει κατά του Ζοζέ Εντουάρντο.

Ο πρώην ποδοσφαιριστής είχε μιλήσει για τον Πορτογαλο τεχνικό, κατηγορώντας τον ότι εξυπηρετεί συμφέροντα... τρίτων, με τον Σίλβα να απαντά μέσω της δικαστικής οδού, διεκδικώντας αποζημίωση 45.000 ευρώ.

«Με όσα ισχυρίστηκε, μας έβαλε σε σκοτεινούς δρόμους. Εγώ έφτασα στην Σπόρτινγκ έχοντας κάνει πολύ δουλειά. Ήμουν 37 χρόνων και βρέθηκε ένας άνθρωπος να ισχυριστεί για εμένα ότι είχα σκοτεινούς σκοπούς και ήθελα να καταστρέψω τον πρόεδρο του συλλόγου και την ομάδα.

Τελικά όλα έγιναν διότι αυτός ο άνθρωπος προσπάθησε να καταστρέψει εμένα. Δεν είναι εύκολο να φτιάξεις μια καριέρα, αλλά είναι εύκολο να την καταστρέψεις με ψευδείς κατηγορίες. Οι δηλώσεις του έβλαψαν εμένα προσωπικά και έκαναν κακό στην οικογένειά μου» είπε ο Σίλβα.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :