Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

ΤΑ... ΜΑΘΑΤΕ; «ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΠΑΟΚ» (PHOTO)


Παρά την ήττα στο ματς με τον Ολυμπιακό ο γιος του προέδρου του ΠΑΟΚ, Γιώργος Σαββίδης, με ανάρτησή του στο διαδίκτυο αναφέρει μεταξύ άλλων... « Στα αρχί@@@ μου το σκορ. Πάθος μέχρι τέλους», θεωρώντας... νικητή τον ΠΑΟΚ στο Καραϊσκάκη.

Ο γιος του προέδρου του ΠΑΟΚ με ανάρτησή του στο instagram στάθηκε στο πάθος που έδειξαν οι παίκτες της ομάδας του αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Η ομάδα μου έχει πάθος. Η ομάδα μου έχει αρχι@@@. Η ομάδα μου είναι νικήτρια του αποψινού ματς. Και στα αρχι@@@ μου το σκορ. Χαρείτε με αυτές τις νίκες. Εμένα με νοιάζει η ομάδα μου να παίζει έτσι. Πάθος ΜΕΧΡΙ το τέλος της σεζόν».

* Ζητάμε συγγνώμη αν χαθήκαμε στην... μετάφραση, αλλά το μήνυμα ήταν στ'αγγλικά και όχι στα Ελληνικά...



Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :