Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

ΕΜΑΝΑ : ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ


Ο Καμερουνέζος μεσοεπιθετικός της Μπέτις, Ακιλέ Εμανά,έκανε δηλώσεις στο «footmercato.net», και σε ερώτηση που δέχθηκε σχετικά με το ποια ομάδα, εκ των Βαλένθια, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και Φενέρμπαχτσε, οι οποίες φέρεται να έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για την απόκτηση του, σύμφωνα με τη γαλλική ιστοσελίδα, είπε ξεκάθαρα ότι είναι επαγγελματίας και εξετάζει όλες τις προτάσεις που του γίνονται :

«Είμαι ανοιχτός και στις τρεις επιλογές. Δεν έχω κάποια προτίμηση, γιατί είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής», είπε ξεκαθαρίζοντας πάντως ότι η Βαλένθια έχει ένα προβάδισμα στις προτιμήσεις του: «Στη Βαλένθια ξεκίνησα την ευρωπαϊκή μου καριέρα. Θα ήταν χαρά μου να επιστρέψω. Στόχος μου είναι να αγωνιστώ σε top επίπεδο, ενώ δεν θέλω σε καμία περίπτωση να έχω τραυματισμούς στη Segunda Division. Αν, πάντως, το υψηλό επίπεδο που ψάχνω βρίσκεται στη Βαλένθια, δεν θα έλεγα όχι. Εξετάζουμε, όμως, όλες τις προσφορές και θα διαλέξουμε αυτή που και μου ταιριάζει, αλλά επιθυμεί και η ομάδα μου».

Ο Ακιλέ Εμανά, επίσης, την επταετία 2001-2008 φόρεσε τη φανέλα της Τουλούζ με την οποία με 226 συμμετοχές είχε 28 γκολ, ενώ τη σεζόν 1999-2000 πέρασε και από τη Βαλένθια.
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :