Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΖΙΡΑΡ-ΕΣΤΡΑΔΑ ΣΤΗ ΜΟΝΠΕΛΙΕ *ΒΙΝΤΕΟ*

Πριν τον αγώνα με τη Μπορντό για το Λιγκ Καπ στη προπόνηση της Μονπελιέ, όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει (δείτε το σχετικό θέμα ΕΔΩ), υπήρξε άγριος καβγάς ανάμεσα στον Ρενέ Ζιράρ και τον Μάρκο Εστράδα, με τους δυο άνδρες να ανταλλάσουν βαριές κουβέντες, επεισόδιο που τράβηξε η κάμερα… (της «Equipe» που βρισκόταν στην προπόνηση).

Ο Χιλιανός μέσος έπαιξε αλλαγή στο ματς με τη Νις και όταν έμαθε από τον Γάλλο τεχνικό ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί βασικός κόντρα στη Μπορντό βγήκε... από τα ρούχα του και είπε άσχημα λόγια!

«Θέλεις να γ@...ς; Γ@....σαι;», ακούστηκε να λέει με ένταση στον 58χρονο τεχνικό!

Στη συνέχεια ο Εστράδα έβγαλε την φανέλα της προπόνησης και πήγε να αποχωρήσει, με τον προπονητή του να του λέει νευριασμένος: «Βάλε τη φανέλα και σκάσε».

Μόνο που ο Εστράδα δεν τον άκουσε και έφυγε «Είχε έναν πονοκέφαλο και πήγε να πάρει ασπιρίνη», ήταν η ατάκα του Ζιράρ, μετά την προπόνηση, αλλά δεν έπεισε κανέναν!

Στη συνέχεια είπε: «Είναι η επιθυμία του. Δεν έχω την υποχρέωση να δίνω εξηγήσεις για τις επιλογές μου. Το γραφείο μου είναι ανοιχτό κι έχει 1,5 χρόνο συμβόλαιο ακόμα. Είμαι το αφεντικό, είμαι ο προπονητής και είμαι εδώ».




Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :