Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

ΙΝΓΚΛΣ : ΕΧΩ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!

Αν και τα ισραηλινά ΜΜΕ θεωρούν τη συμφωνία του Τζο Ινγκλς με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ τελειωμένη υπόθεση, ο ίδιος μιλώντας στα ΜΜΕ της Αυστραλίας επιβεβαιώνει πως έχει πρόταση από τον Ολυμπιακό και αναφέρει πως όλα είναι ανοικτά για το μέλλον του.

Αναλυτικά όσα δήλωσε :

«Θα αποφασίσω σύντομα. Και οι δύο ομάδες (Ολυμπιακός, Μακάμπι Τελ Αβίβ) μου έχουν κάνει προτάσεις. Εξετάζω τις επιλογές μου και είναι πιθανό να συμφωνήσω με οποιαδήποτε. Το οικονομικό θέμα δεν είναι το μεγαλύτερο ζήτημα.

Όλοι μου λένε για το Τελ Αβίβ ‘μην πας εκεί’, γιατί πιστεύουν πως είναι επικίνδυνο μέρος για να ζήσει κανείς. Όταν τους ακούω πως ανησυχούν το μόνο που λέω είναι ‘έχετε πάει εκεί; Είναι πανέμορφα στο Τελ Αβίβ’. Είναι μια δυτική πόλη, σαν μια μικρή Αμερική. Έχω πάει και στην Ελλάδα και είναι μία όμορφη χώρα, που έχει παραλίες».

Για το ΝΒΑ: «Δεν είπα ότι δεν θέλω να παίξω στο ΝΒΑ, αλλά ότι θέλω να έχω εγγυημένο συμβόλαιο. Το ΝΒΑ δεν είναι το παν. Όντως υπήρχε ενδιαφέρον από 4-5 ομάδες από εκεί, αλλά υπάρχει ενδιαφέρον και από ευρωπαϊκές ομάδες, καθώς έρχομαι από τρεις καλές σεζόν με την Μπαρτσελόνα. Είναι δύσκολη απόφαση, γιατί θα ήθελα να πάω στις ΗΠΑ. Κι αν δεν το κάνω φέτος, θα παραμείνει στόχος μου. Ξέρω πως έχω αξία στην Ευρώπη. Πολύς κόσμος δεν καταλαβαίνει το ευρωπαϊκό μπάσκετ, αλλά όσοι το γνωρίζουν αντιλαμβάνονται πόσο καλό είναι το άθλημα στην Ευρώπη. Πλέον νιώθω σαν Ευρωπαίος».

Για τη θητεία του στην Μπαρτσελόνα: «Απόλαυσα τη θητεία μου στην Μπαρτσελόνα. Πήραμε 7 από τους 12 τίτλους που διεκδικήσαμε στην Ισπανία. Τα τρία χρόνια που ήμουν εκεί αποκόμισα σπουδαίες εμπειρίες. Μου άρεσε η πόλη, η κουλτούρα, ο καιρός, το φαγητό κι έκανα φίλους. Έμαθα αρκετά καλά και τη γλώσσα. Όμως εμείς οι 4-5 παίκτες που έληξαν τα συμβόλαιά μας είμαστε ελεύθεροι. Αν, πάντως, έχω άλλη πρόταση από την Ισπανία, η Μπαρτσελόνα μπορεί να με κρατήσει αν μου καταθέσει ισόποση προσφορά».




Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :