Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

ΦΕΪΣΑ: ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ…


Ο Λιούμπομιρ Φέισα διανύει τις καλύτερες ημέρες του από τότε που ήρθε στον Ολυμπιακό το τελευταίο διάστημα. Διεκδικεί θέση βασικού στον Θρύλο, ενώ έχει επιστρέψει και στην εθνική Σερβία.

Ο ίδιος σε δηλώσεις του στην εφημερίδα «Πρωταθλητής», τόνισε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος. Αυτή η εβδομάδα ήταν πολύ καλή για εμένα. Έπαιξε με τον ΟΦΗ, ενώ έπαιξα και με την εθνική Σερβίας, πέντε λεπτά με τη Β. Ιρλανδία και δέκα λεπτά με τις Νήσους Φερόες.

Όλα μου πηγαίνουν πολύ καλά και αυτό είναι πολύ όμορφο. Έχω ξεπεράσει πλήρως τον τραυματισμό μου, παίζω σε παιχνίδια της ομάδας μου και τώρα ελπίζω ότι θα έχει την ευκαιρία να παίξω και στο Champions League. Θα αντιμετωπίσουμε μία πολύ δυνατή ομάδα, τη Μαρσέιγ».

Όσον αφορά το φιλικό με τον ΟΦΗ και τη Μαρσέιγ, δήλωσε:

«Παρότι δεν έχουμε επίσημα παιχνίδια, πιστεύω ότι θα είμαστε έτοιμοι. Το παιχνίδι με τον ΟΦΗ δεν ήταν εύκολο, γιατί έπαιζαν πολύ κλειστά, ενώ και εμείς δεν ήμασταν καλοί. Αλλά θα είναι διαφορετικά την Τρίτη.

Θα μπούμε στο παιχνίδι για να παίξουμε και να προσπαθήσουμε σκληρά. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να τα καταφέρουμε».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :