
Ο Φέτελ μπορεί να κέρδισε την pole position όμως ρισκάρει στον αγώνα με τη χρήση του «κοντού» κιβώτιου ταχυτήτων, που είχε στις κατατακτήριες δοκιμές.
Το κιβώτιο ταχυτήτων στο μονοθέσιο του Γερμανού, σύμφωνα με τους μηχανικούς των άλλων ομάδων μπορεί να του εξασφαλίσει καλή εκκίνηση (μέσω της επιτάχυνσης) αλλά του περιορίζει την τελική ταχύτητα. Έτσι πρέπει να ξεφύγει και να απομακρυνθεί πολύ από τους αντιπάλους του στο ξεκίνημα του αγώνα.
Από τα Onboard πλάνα στην ευθεία φάνηκε η περιορισμένη τελική ταχύτητα. Αυτό του έδωσε πλεονέκτημα στα δοκιμαστικά όμως στον αγώνα, στα σημεία όπου επιτρέπετε η χρήση της κινούμενης πτέρυγας (DRS), ο Γερμανός θα είναι εκτεθειμένος.
Επίσης οι μετρήσεις έδειξαν πως ο Φέτελ είχε 327,7 χλμ τελική όταν ο Αλόνσο είχε 342,2 χλμ, ο Βέμπερ 336,1 χλμ, ο Μπάτον 333,1 χλμ και ο Χάμιλτον 332,7 χλμ.