Τρίτη 3 Απριλίου 2012

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΧΙΟΥΣΤΟΝ ΓΙΑ ΝΤΟΡΣΕΪ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!


Σύμφωνα με την λιθουανική ιστοσελίδα «ksepnisis.net» ο Ντόρσεϊ γνωρίζει για το ενδιαφέρον από ομάδες του ΝΒΑ, όμως επιλέγει -όπως ο ίδιος- λέει, Ολυμπιακό!

«Γνωρίζω ότι πολλές ομάδες έχουν έρθει στο ΣΕΦ και με έχουν παρακολουθήσει από κοντά. Εμένα μου αρέσει να βρίσκομαι εδώ, αγαπώ την ομάδα και πιστεύω ότι ταιριάζω στον Ολυμπιακό. Θα ήθελα να παραμείνω και να γίνει επέκταση της συνεργασίας μου με τον Ολυμπιακό. Είμαι ένας άνθρωπος που λειτουργεί με το συναίσθημα, προτεραιότητα μου είναι η παραμονή μου».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :